20 avgust 2009

Delavci

Preveč zabušavajo, resno. Ko so zraven mojega doma gradili nov blok, sem imel iz balkona lep pregled na dogajanje. Vedno je bilo nekaj delavcev, ponavadi pa je kaj počel samo en. Najbolj mi je ostalo v spominu kidanje snega. Štirje so bili, dva sta gledala, eden je nalagal sneg na karjolo, zadnji pa je čakal, da bo karjolo odpeljal. In tako so minevali dnevi in vse skupaj dve leti.

Druga prilika je bila, ko sem se peljal čez Rožno dolino in je bila zopet ista situacija. Ene pet delavcev, en pije, drug kadi, tretji sedi, četrti govori, peti premika lopato.

Naključje?

Zadnjič so zopet nekaj kopali okoli mojega bloka in ko sem ravno šel mimo, so bili lepo razporejeni (ene šest komadov) okoli ene luknje. Trije so sedeli, trije stali in se pogovarjali.

Ko sem bil še pri dedku in se je delalo fasado je najel dva lokalna delavca. Zelo ju je cenil. Ampak mi ni jasno zakaj, vedno ko sem jih pogledal je vsaj en sedel in kadil. VEDNO.

In končno, trenutno asfaltirajo dovoz bloka zraven mene. Vsake toliko jih pogledam skozi okno in nikoli jim ni hudega. Nekaj dni so črpali nekaj iz kanalizacije, za kar so bili potrebni štirje. En je bil voznik cisterne, ostali trije navadni delavci. Ko so vrgli cev v kanalizacijo so se cel dan samo še pogovarjali okoli luknje. Zadnjič so celo pozabili napeljati cevi do žlebov in so vse na novo prekopali. Nesposobneži. Da ne govorim o temu kako se iz gradbišča ne sliši niti ene slovenske besede :D

No danes sem se odločil vzeti v roke fotoaparat, da bi malo podokumentiral in nastal je tale izdelek:


3 komentarji:

Sandra pravi ...

Timo, odličen izdelek. Ampak ti preveč skoz okn gledaš.:)).

NuckinFuts pravi ...

Pri delavcih se pojavljajo interne izmene. Eden dela, ostali se hladijo v senci, nato pa se zamenjajo (jedan radi drugi se hladi). To je seveda eden najproduktivnejših načinov dela v tej neznanski vročini (=

Btw:
Kul video (=

Ginko pravi ...

ha ha,najboljši video=D